بلیط پاریس
نوشته شده توسط : mary

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. اینبلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.





:: برچسب‌ها: بلیط پاریس, بلیط,بلیط پاریس,بلیط ایران ایر ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: